Ännu en utmaning

Från Lotta.

Tre saker som skrämer mig.
*Att gå upp i vikt.
*Förlora mina nära och kära.
*Fiskmåsar.

Tre personer som får mig att skratta.
*Lilsis.
*Älsklingen.
* Lennox även om han är en hund.

Tre saker jag älskar.
*Lennox.
*Älsklingen.
*Familjen.

Tre saker jag hatar
*Djurplågeri.
*Lögner.
*Magproblem.


Tre saker jag inte förstår.
*Djurtester.
*Lögnare.
*Psykologer.


Tre saker som finns på mitt skrivbord
*Min laptop.
*Handkräm.
*Läkerol.


Tre saker jag gör just nu
*Gör denna utmaning.
*Dricker Pepsi max.
*Saknar älsklingen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör.
*Klara av att jobba och ha ett normalt liv.
*Föda upp en amstaff kull.
*Resa till USA.

Tre saker jag kan göra
*Sminka.
*Baka.
*Shoppa.

Tre saker jag skulle vilja lära mig
*Att acceptera min kropp.
*Göra en volt.
*----

Tre favoriträtter
*Sojafärs sås med pasta.
*Thai mat, wokade grönsaker.
*-----

Utmanar alla som känner sig manade.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja alla utmaningar jag får får ju u och mina systrar då ni e dom som jag liksom känner så haha.



Tack för din kommentar i min blogg..:)

2009-02-20 @ 20:40:32
URL: http://dragonbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0