Längtar tills imorrn!

Imorrn är det torsdag och då trillar det in pengar på kontot.
Då ska jag äntligen åka och köpa mina älskade Exuviance produkter, ja till och med älskade.
Efter drygt en veckas användning har jag märkt en stor skillnad på min hy.
Har letat som tusan efter en före bild, men eftersom jag nyligen rensat bland mina bilder så är dom borta.
Typiskt, men ni får helt enkelt lita på mig=)

Känner verkligen att självkänslan blir bättre i takt med att utslagen försvinner.
Må hända att det låter lite töntigt, men det är sant. Att se sig själv i spegeln utan en massa utslag är underbart.
Man känner sig helt klart fräschare.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Vad är det för produkter?

Vad har du för problem med din hy?

Jag har torr hud, med ganska mycket stora porer osv.. (Räligt)

Har testat de mesta men blir irriterad och fet i ansiktet av de jag har testat.. :-S

Har du nåt bra tips? =)

2009-02-19 @ 08:12:13
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0