Utmanad.

Har blivit utmanad av älsklingen syster Lotta.

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 17.46
2. Namn? Pernilla
3. Vart bor du? Karlskoga
4. Hur många barn vill du ha? Ett barn räcker gott och väl.
5. Vill du gifta dig? Är redan gift med min underbara älskling♥.
6. Har du ätit sushi? Engång, men nu äter jag inget som kommer ifrån djuren.
7. Favoritglass? Äter inte glass.
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Älsklingens havre fras.
9. Humör? Trött och lite uttråkad.

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha, ja vad ska man svara på den frågan.
2. Har du en hund? Japp, min ögonsten Lennox♥.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med älsklingen och Lennox,
4. Tror du på spöken? Japp.

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Ja några centimeter skulle inte skada. 
2. Skulle du vilja väga mer? ALDRIG!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Oh ja.

KAN:

1. Kan du röra på öronen? Japp.
2. Kan du slicka dig på näsan? Haha nee.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ahhh.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? När jag sover.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Kanske det kanske.
7. Kan dina vänner lita på dig? Japp.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej.
9. Kan du suga? Det kan väl alla?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om jag inte hittar något jag vill ha.
HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Varje dag♥.
3. Har du någonsin haft sex med någon? Eh ja.
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Antagligen=P.
5. Har du varit full den här månaden? Minns inte när jag var full sist.
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Yes sir.
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, inte sen imorse.
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jajemänsan.
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japp.
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Beror på hur man ser på det.
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Jo det har väl hänt några gånger.
12. Har du haft sex med mer än tre personer? Ja, men hur många säger jag icke.
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Nee, varför skulle jag ljuga?.



Jag utmanar.: Annika, Candis och Elin.


Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Ohh skoj skoj :D ska göra den med en gång.

2009-02-08 @ 21:14:23
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0