Årets första inlägg.

Nytt år och nya möjligheter, är det inte så man brukar säga?
Har verkligen blandade känslor inför det nya året, en krypande liten ångest, samtidigt som det är skönt att lämna 2008 bakom sig.
Men kommer jag klara året som väntar mig?
Kommer jag vara redo att arbeta i slutet av detta året, eller kommer läget vara oförändrat?
Det blir som det blir helt enkelt, bara att kämpa på och övervinna mina hinder.
Ingen idé att spekulera för mycket, även om mina tankar går i full speed nästan konstant.
Måste verkligen jobba på att vara mer "lagom".
Kanske det borde vara mitt nyårslöfte?
Nee, jag lämnar inga sånna, det känns bara tramsigt.
Men jag kan ha det som ett mål, inte för att det är ett nytt år. Utan för min egen skull...


Kommentarer
Postat av: Marika

Tacktack :)

2009-01-01 @ 13:33:29
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Annika

Gott nytt år på dig vännen! Hoppas ni hade ett trevligt nyårsfirande med föräldrarna! Har varit dålig på att kommentera ett tag nu, och blogga! Har haft lite dataledigt över lovet, men snart är jag igång igen=)

Ne nyårslöften är bara trams, men ett "mål" låter bra. Bara du inte sätter för höga mål för dig själv så att de ger dig mer ångest... Det får gå långsamt vet du:) Måste hinna med en promenad i helgen? sön kanske? åker nog på mån. Kramar!

2009-01-02 @ 10:30:54
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Annika

Gott nytt år på dig vännen! Hoppas ni hade ett trevligt nyårsfirande med föräldrarna! Har varit dålig på att kommentera ett tag nu, och blogga! Har haft lite dataledigt över lovet, men snart är jag igång igen=)

Ne nyårslöften är bara trams, men ett "mål" låter bra. Bara du inte sätter för höga mål för dig själv så att de ger dig mer ångest... Det får gå långsamt vet du:) Måste hinna med en promenad i helgen? sön kanske? åker nog på mån. Kramar!

2009-01-02 @ 10:31:24
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0