Good day.

Gårdagen var helt underbar, var längesen jag hade en sånn bra dag.
När jag vaknade och loggade in på bloggen mötes jag av en kommentar som gjorde min dag.
Jag hade vunnit ett presentkort på 100 kr hos Nelly i enlitentax tävling!
Kastade upp armarna i luften och skrek yes, älsklingen kollade underligt på mig.
Men förstod min reaktion när jag berättade att jag vunnit.

Sen träffade jag Jonna, en gammal kompis sen högstadiet.
Vi tog en fika och pratade om allt och inget, var så himla mysigt.
Insåg verkligen att jag saknat henne, finns verkligen inte en snällare och goare tjej än henne.

På kvällen hade jag och älsklingen myskväll i soffan framför One tree hill, Desperate housewives och American Idol.
Som avslutning världens bästa *censur*, haha ni vet nog vad jag menar;)

Anledningen till att det inte blivit så mycket bloggade nu är för att min dator har krånglat, stängt av sig och fuckat sig.
Men nu verkar det som att jag "fixat" problemet, jisses så duktig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0