Några ord om Too faced- Lash injection mascara.



Idag låg Too faced - lash injection mascara i min brevlåda.
Nyfiken som jag är var jag tvungen att testa den med det samma.
Borsten är enorm, vilket jag gillar.
Avskyr pigg-borstarna, dom är hårda och gör inte ett dugg för mina fransar.
Men nu tillbaka tillbaka till lash injection.
Hade stora förhoppningar på denna, som faktiskt uppfylls .
Mina fransar blir både längre och fylligare.
Lätt att tvätta av är den också, vilket är ett stort plus.
Det enda negativa är att det luktar lite skumt, nästan lite starkt.
Måste använda den lite mer innan jag kan ge er en rättvis recension, men kunde inte låta blir att berätta om mina första intryck.

Kommentarer
Postat av: //E

sv:ja precis hehe man får ta till vara då man får!Inte så ofta man får det när man blir äldre hehe!

2009-01-26 @ 20:32:19
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: marra

Jag har svårt för att hitta en mascara som jag fastnar för så denna kanske jag testa :)

2009-01-26 @ 23:22:07
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0