It´s been awhile.

Har haft en tids semester från bloggen, av olika anledningar.
Dessa anledningar tänker jag inte gå in närmare på. Igentligen är jag en väldigt öppen person, men jag vill inte lägga upp hela mitt innersta på bloggen. För vem som helst kan faktiskt läsa mina inlägg och det finns saker jag inte vill att vissa ska veta om.
Men nog om det, nu är jag tillbaka iallafall.

Nå vad har hänt da?
Älsklingen har haft semester sen förra veckan.
Tyvärr har vädret inte varit det bästa och det har inte blivit så mycket utomhus aktiviteter. 
Det har blivit både biljard och poker. Biljard var otroligt roligt och jag vann faktiskt över älsklingen, bör tilläggas att det var min första gång!
Vi har även köpt oss en ny bil, åh jävel va snygg den är. Mer om bilen i nästa inlägg.
Lennox och jag har umgåtts med underbara Ennie och Prada. Känns så bra att Ennie och jag blir bättre och bättre vänner, jättego tjej! Sen att Lennox och Prada kommer så bra överens är verkligen pricken över i:et.
 Denna veckan har vädret äntligen gått till det bättre och igår hade vi en jättemysig kväll hemma hos min familj.
Sparkade boll med Lennox, busade med badbollen, promenad och prat och skratt. Verkligen en underbar kväll!

Nej nu ska jag återgå till att förbereda fler inlägg!

I´m back!


Inte så mysigt väder.

Kommentarer
Postat av: - H*

- GUD SÅ VACKRA ÖGON DU HAR !

2009-07-15 @ 21:57:27
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Annika

Åhh vad kul att du är tillbaka vännen :) Synd att de inte blev nån promenad ikväll men vi får ses nu snart iaf tycker jag! Kraaaam

2009-07-15 @ 22:12:18
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0