Uppdate.

Nu när vädret inte är på topp blir det mer tid framför datorn, vilket innebär mer bloggande. Det har varit en mycket bra vecka.
 Lennox och jag har träffat underbaringarna Ennie och Prada några gånger.
 Jag har agerat rörmokare här hemma. Ja ni hörde faktiskt rätt!
 Det var nämligen stopp i båda vaskarna i köket, båda var fulla med vatten så det var bara att börja pilla på rören. Fram med en stor bunke för att sakta tömma allt  vatten. Självklart blev det som på film engång, ni vet när det sprutar vatten överallt *haha*. Men det lilla missödet fixade jag snabbt!
Anledningen till att det var stopp var självklart att det var en propp med gojs i röret, gross.
Är man en Handywoman så är man;)

Sen har det självklart blivit endel solande också, för hur härligt är det inte att känna solens strålar mot huden.

Igår fick älsklingen och hans kusin ett infall, dom åkte iväg till Öland.
Klockan 21.30 åkte dom härifrån och kom fram 04.30, sov det gjorde dom i bilen.
Tydligen ska dom sova i bilen i natt också *haha*. Hade aldrig klarat av att sova i en bil. Nej min kropp kräven komfort när det är dags att sova.

Själv skulle jag och lilsis ha vinkväll (ikväll) men min mage och även hennes krånglar. Hade världens mardrömsmorgon igår då jag nästan svimmade av på toan. Sen dess har magvärken hållit sig i. Måste ringa min läkare på mag och tarm på måndag. Hoppas att han har något förslag på vad man kan göra.
Ja, så ikväll blir det lugna puckar för min och Lennox del. Kommer nog bli att vi drar på nån film eller dokumäntar och bara gosar i soffan.


Kommentarer
Postat av: Elin Sparvman

Hej Pernilla! Hörde att du var lite intresserad av massage, vet inte hur långt du och Linda kom i samtalet. Men jag tar 150 kr här i Storfors, 250 om jag ska komma till kga. Blir ju lite bensinpengar och så måste jag få försöka låna bil. Jag masserar jätte gärna! Skicka ett mail om du är intresserad så du kan få mitt telenummer! Ha det gott! Kram Elin

2009-07-11 @ 10:52:28
URL: http://ieliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0