Beauty from Clinique.

Skrev i början att veckan om min beslutsångest i samband med nytt mascara köp.
Det stod emellan Diorshow och Clinique High impact mascara.
Efter mycket velande fram och tillbaka beslöt jag mig för High impact. Dels för att den var billigare och att man fick en gåva vid köp av två Clinique produkter.
Är en riktigt sucker för gratis gåvor så jag kunde inte låta bli.



Det var ingen dålig gåva heller, en necessär fylld med godbitar.
* Liquid facial soap 30 ml.
* Dramatically different moisturizing lotion 30 ml.
* Super defense spf 25 7 ml.
* Lash doubling mascara 4gram.
*Long last lipstick- Pinkberry.
*Stor makeup spegel.


Älskar verkligen nyansen på läppstiftet och jag tror att jag kommer använda det mycket nu i sommar.

Klicka på bilden för att se i större format.


För att få denna gåva köpte jag följande.
* High impact mascara, 205 kr.
* Pennvässare, 25 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0