Stackars oss.

Åh så bra det gick med mitt "uppdatera som vanligt", haha.
Nej, skämt å sido.
Älsklingen och jag är faktiskt sjuka, men är på bättringsvägen.
Hatar verkligen att vara sjuk, speciellt nu när jag har så mycket att göra.
Har precis tagit en paus i pluggandet om judendomen. Ska skriva en uppsats om varför judarna var guds "utvalda folk", hur det gick till och vad det innebär. Igentligen är det inte så svårt, men när man är sjuk och hela huvudet är tungt och snurrar, ja då är det fan svårt. Men det får gå ändå helt enkelt.
 Har även ett prov i svenska på fredag så jag hoppas att jag är frisk tills dess. Ska snacka med min lärare imorrn om jag kan göra provet nånannan dag ifall jag fortfarande är sjuk.

Annars har den inte hänt så mycket den här veckan, tenderar jue att vara lugnt när man är sjuk visserligen.
Nej, nu måste jag återgå till pluggandet och försöka göra klart uppsatsen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du allt gått ner i vikt.

2009-10-27 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0