Sparlåga

Det går inte så bra för mig att hålla igång med bloggandet. Kommer än engång försöka ruska liv i bloggen, med ambitionen att åtminstånde skriva ett inlägg per dag.

Har hänt mycket sen sist, arbetsträningen går kanon och jag har gått upp till 3 timmar om dagen. Dessutom så håller vi på att renovera här hemma. Så det har varit fullt upp dagarna i enda, men det är skönt.

Nu ska jag skriva en recension om Dove VisibleCare, som jag fått chansen att testa från Buzzador. Så kika gärna in om en stund igen!




Kommentarer
Postat av: alva

Hej!

Jag har precis startat en tävling på min blogg,

och det är första tävlingen för min del.

Du kan ju titta in om du får lust någon gång! :D

KRAM Alva! <3

2010-04-21 @ 17:50:27
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0