I'm back!

Kände att jag behövde att uppehåll ifrån bloggen över helgen.
Har verkligen inte haft ngt skriv lust, när jag loggat in och ska skriva har hjärnaktiviteten ramlat ner på noll. Inte för att jag inte har gjort ngt i helgen, utan det var totalt hjärnsläpp helt enkelt.
Hur som helst, kan jue dra helgens äventyr;)

Lördagen spenderades ute hos min familj. Eller ja så länge var vi faktiskt inte där. Åkte ut för att släppa Lennox lös i skogen och passade sjävklart på att hälsa på en sväng. Det är verkligen en mäktig känsla att se Lennox springa fritt, det verkligen lyser om honom, lyckan är total. Men det gäller att hålla sig undan när han kommer i full fart, han hinner knappast bromsa.
Kvällen blev lugn för lugn, rentav tråkig. Älsklingen spelade mest Xbox och jag satt här och mådde piss.
Så jag är glad att jag inte följde med brorsan ut på partaj.

Söndagen var trevlig med samtidigt ett helvete, fyy faaan säger jag bara.
Hade så fruktansvärt ont i ryggen, kunde knappt röra mig för då var det som en kniv stack mig i ryggen och jag tappade andan. Usch och fy!!!!
Vi åkte ut till min familj och mamma pysslade om mig, med massage, liniment och värmekudden. Det där linimentet räddade verkligen mig dag. För det blev faktiskt bättre, efter upprepade behandlingar kunde jag röra mig igen, utan att få ont varendaste gång. Även idag blev det en tur i skogen, mys=)
Åkte hem i några timmar för att sedan återvända.
Hallå Zlatan people, inte för att jag bryr mig, men älsklingen ville så gärna se den matchen.
Så han och min far slängde ner sig i soffan med godis och läsk. Jag i min tur passade på att umgås med min käre mor. Vi kom överens om att handla julklapparna på nätet i år, så skönt att slippa all stress och alla köer.
Så nu är jag i full gång att leta upp dom perfekta klapparna, men mer om det imorrn.

Ryggen värker fortfarande jävla skit.
Blir så trött!!!!
Men som tur är har jag min liniment, min livräddare!
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0