Lite för mkt.

Gårdagen var bara för mkt, först ätstörningsenhetet, vilket alltid bringar fram onda minnen och tankar hos mig.
Sen åkte jag,pappa och mamma till Ikea och Mariebergs köpcentrum för att shoppa lite julklappar. Men allt vändes upp och ned. Älsklingen och jag började bråka på telefonen, helt enkelt för att han säger en sak och sen tar tillbaka det, det hela grundar i lathet. Detta gjorde mig arg och ledsen och all shoppinglust bara försvann, för oss alla.
Men när jag kom hem så hade han fogat i allafall, då blev jag glad. Synd att man måste bli osams innan tummen åker ur bara.
Jag fick i allafall med mig ett par vinterstövlar hem, måste jue ha några ordentliga när jag och Lennox är ute och promenerar.
                                                                
Precis sånna jag vägrade att ha på mig när jag var liten och var gör jag när jag är vuxen, köper ett par frivilligt!
Men jag slipper frysa och bli blöt om fötterna när vi är ute och går.
199 kr på skopunktens barnavdelning. Bilden är även från skopunktens hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0