Lite solsken!

Alltid lika trevlig när solen tittar fram mellan molnen. Trodde att även denna dagen skulle vara gråmulen, men det ser faktiskt lovade ut. Solen gör susen för både kropp och själ.
Lennox och jag är nyligen hemkomna från den dagliga långpromenaden. Så nu känner man sig fit för vad dagen har att erbjuda. Haha, är visserligen disk och sådanna saker som denna dagen har att erbjuda mig. Men men, det är jue bättre än ingenting.

Igår firade vi pappa på hans födelsedag, hela 35 år och okysst som han sa till kassörskan på ICA. Kanske inte riktigt sant, men vi lämnar det där.
Han blev riktigt nöjd över cylinder kudden han fick av oss barn, *ler*.
Alltid lika kul att ge bort en uppskattad present.
Snart ska han firas igen, den lyckosten. Farsdag står jue bakom husknuten och det måste jue firas.
Kommer bli dubbelt att fira, då även lilsis fyller år samma dag=)
Hennes present ligger redan färdig inpackad här hemma, nu blir du nyfiken va lilsis=P

Som vanligt vid den här tiden ska jag slö-titta på Days of our lives, kanske inte världens bästa serie. Men ett bra tidsfördriv såhär mitt på dagen. Hör jue liksom till min vardagliga rutiner *haha*.

Kommentarer
Postat av: annika

hmm här har minsann inte solen tittat fram.. regn och grått hela dan:( o tentaångesten gör inte saken bättre. Synd att det inte blev någon promenad, får ta det nästa gång helt enkelt! Var verkligen tvungen att koncentrera mig på att plugga då jag skulle bort på kvällen. Hoppas allt är bra med dig vännen! kraaam! (ps... hmm vet inte om jag håller med om att diska är bättre än ingenting, hehe ;) )

2007-11-01 @ 20:22:24
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0