Massage!

Fick en tid idag trots allt, så klockan 15.00 fick jag njuta lite och huvudvärken har hållt sig borta sen dess.
Gick inte till han jag alltid gick till förut då han inte hade en tid förens 11 DEC!
Men det var skönt i allafall, fick ansikts och hårbotten massage också, det var ingen hit.
Därimot fick jag 50 kr i rabatt och det var en hit;)

Nu sitter jag bara här och längtar efter min man som jobbar över *sakna*.
Han brukar vara hemma senast 17.10 och nu börjar det kännas riktigt trist här hemma. Lennox ligger bara o sover och fiser.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Tack så mkt för din kommentar ang julloggan. Ha en trevlig helg :)

2007-11-30 @ 12:23:47
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0