Mor och dotter dag!

Igår var det mor och dotter dag, men som vanligt rusade tiden på i en rasande fart. Det är alltid så när jag och mamma umgås, vi pratar nog för mkt skulle jag tro.
Vi for iväg till bjelkes och hittade den perfekta bården till köket och vardagsrummet, är så lycklig!!!!
Älsklingen gillade inte sovrumms idén så mkt, men han får vänja sig. Ska han bestämma så ska vi ha kolsvart i sovrummet. Köks idén gillade han därimot. Sen har vi faktiskt kommit överens om att jag får bestämma i hemmet och han över bilen. Han ska jue faktiskt få nya fälger till sommaren, det är mkt dyrare än min renovering;) Som dessutom täcks av renoveringsfonden.
Men tillbaka till min och mammas dag, vi åkte in till Degerfors för att äta lite mat. Riktigt gott faktiskt, så dit kommer vi nog åka fler ggr.
Tack mamma för en underbar dag, love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0