Jag har blivit utmanad!

Japp, jag har blivit utmanad av missmaddis att skriva 5 sanningar om mig själv.

Detta är reglerna :
Länka till den som utmanat dig.
Berätta tre sanningar om dig själv.
Utmana tre personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Okey, here we go!

1. Jag kan ibland vara alldeles för känslosam, och berätta precis vad jag känner även om det är lite elakt.
2. Hela min dag blir förstörd om jag inte kan bajsa på morgonen.
3. Jag shoppar hellre på nätet än springer i affärer.


Jag utmanar:
Pia
Annika
Tinna

Till er utmanade: Vet att det är klurigt att komma på ngt, men skriv det första som ploppar upp i huvudet. Good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0