Dagens tips: Zapera!

Jag är medlem på en sida som heter Zapera, som sysslar med marknadsundersökningar.
Himla kul tycker jag att få svara på frågor om olika produkter och även reklamer osv.
Ibland får man också svara på vad man tycker om olika märken osv.
Varje undersökning brukar bara ta några minuter.
För varje undersökning man deltar i får man poäng som man sedan kan köpa saker för i panelstore.
I panelstore finns det mesta, parfym, krämer, hundartiklar, saker till hemmet, barnen och massa massa annat.
Sen kan man även växla in sina poäng till lotter där man kan vinna mkt fina priser.
 
Bli medlem du också, det kostar ingenting...bara några minuter till undersökningar ibland.
                                                 Klicka här och registera dig nu.



Det är dagens tips ifrån mig.
Kommer lägga upp ett nytt tips varje dag, så håll utkik;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också testat detta. Men jag har ett till tips. En amerikansk sida med samma princip fast det handlar om mycket mer pengar att tjäna. Man betalar 89 dollar vid registreringen som man får tillbaka om man inte är nöjd inom 8 veckor. Sen får man tillgång till mängder med undersökningar etc.

2008-09-09 @ 14:49:10
URL: http://hanna08.lifesmart.hop.clickbank.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0