Tradera idiot.

Blir så himla trött, kvinnan som köpte CND lacket av mig hävdar att jag sålt det defekt.
Tydligen torkar inte lacket som det ska och hon hävdar att det är gammalt.
Köpte själv lacket i maj, men gillade inte färgen.
Har testat det och inga problem med torkningen eller åldern.
Förklarade detta för henne och nu vill hon reklamera produkten, annars anmäler hon mig till tradera.
Reklamera?
Jag är inget företag, utan en privat person som sålde ett lack som inte var min stil.
Hur orkar folk igentligen?!
Var jue inte som hon förlorade en förmögenhet, eller ja 21 kr kanske är en förmögenhet för henne.
Har sålt  rätt mycket på tradera och skulle aldrig lägga ut en produkt som var defekt på ngt sätt.
Usch så trött jag blir....

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja den sista idioten är ännu inte född... Står på din sida ;)

2008-08-11 @ 12:32:03
URL: http://www.metrobloggen.se/m69

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0