Valentines day not my day.

Precis som jag skrev häromdagen så är alla hjärtans dag inte min och älsklingens dag.
Gårdagen var inget annorlunda.
Vaknade ledsen och nere med världens värk i fingerlederna på höger handen.
Visste redan då att denna dagen inte skulle bli vad jag hoppats på.
 Men det var bara att kliva upp i allafall och utföra dagens sedvanliga rutiner.



Runt fyra tiden kom min kära mamma med en alla hjärtans present till mig, pumas I'm going parfymbox.
Luktade verkligen super gott, sen känns det extra lyxigt med både parfym, duschcreme och bodylotion.
Tack så mycket mammi, love youimage125. Jag bjöd på cheesecake och kakor som jag gjort dagen innan, med en touch av rosa=)
image185

Älsklingen kom hem vid fem tiden, utan någon present till sin fru. Det gjorde mig faktiskt ledsen, visst att det blev stressigt för honom pga att han var tvungen att tvätta bilen.
Men han gottgjorde det idag med dessa vackra ljushållare, precis min stil.
image184image183


Så jag antar att dagen efter alla hjärtans dag är våran dag, för idag har vi haft super mysigt.
Sen så var det ganska trevligt att få present dagen efter, lite mer oväntat.
Hur var eran alla hjärtans dag?


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh va gulligt:)
Min var inte direkt särskilt märkvärdig, men det går bra det med;D

2008-02-15 @ 21:37:13
URL: http://ijansson.blogg.se
Postat av: micsan

vilka fina ljushållare! jätte fina o parfymen luktar jätte gott:)

2008-02-15 @ 21:41:06
URL: http://me123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0