Fullkomligt onödigt.

Att det skulle snöa inatt och sedan regna på morgonen, med andra ord är det slask.
Men har man hund är det bara att ge sig ut oavsett vad det är för väder. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, är det inte så man säger?
 Fast just idag hade jag dåliga kläder, eller snarare dåliga skor. Mina vinter stövlar läcker in och mina fötter blev snabbt dy-blöta. Väldigt mysigt att traska runt med en mindre pool i stövlarna.
Men det värsta var att efter en halv timme kom plogbilen, gissa om jag blev glad.
Hade vi gått hemifrån 30 minuter senare hade jag inte blivit riktigt lika blöt om fossingarna, just my luck!
303708-161

Har nyss storstädad badrummet och tagit hand om disken. Tänkte att jag skulle hinna med att städa köket innan jag måste göra mig färdigt för att fira brorsan. Har tvätt imorrn bitti och det vore skönt att åtminstånde ha några rum färdiga, har ingen lust att städa hela dagen imorrn.

303708-162

Såhär har Lennox legat och slöat sen vi var ute i slasket, såå mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0