Jävla bajsblogg!!!!

Hade precis skrivit ett inlägg och poff så var det väck, hur kul är det liksom?!?!
Tänkte skita i att skriva bara för det, men nu hade jag faktiskt bestämt mig för att blogga och nu ska jag faan göra det också, även om jag får göra om det en massa ggr. Men förhoppningsvis så behöver jag inte göra om det en gång till. Inte kul att skriva samma sak flera ggr om.

Hursomhelst jag träffade jue Annika på stan. Det var som vanligt trevligt och nu hade vi en heldel att snacka om då vi inte träffats på flera månader. Lite shopping blev det också självklart, på barnavdelningen för min del. Ett par mysisbyxor, en t-shirt och ett par sexy panties (ej barnavdelningen). Lennox fick ett nytt koppel och två grisöron, han blev mycket nöjd som vanligt.

Efter shoppingen blev det fika på Paris och mer prat.
Längtar till våren då jag ska åka och hälsa på Annika i Göteborg och då blir det PARTY=)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi kul att Lennox blev nöjd med öronen:) Aida blev helt tokig så fort jag kom in genom dörren då hon kände lukten av benet:D var kul att träffa dig vännen! längtar efter besöket i gbg! Kramkram!

2008-01-03 @ 12:15:41
Postat av: Gabriella

Tack för kommentaren ang designen :)

2008-01-03 @ 12:28:20
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0