Oväntat möte!

Efter mkt diskutioner så åkte vi till IKEA igår, hoppades att göra ngt fynd.
Men det hände ngt ännu bättre. När vi var på väg ut tyckte jag att jag såg någon jag kände igen.
Var till en början osäker, kollade lite till och ja det var Katrin, wie!
Den kramen gjorde hela min dag och kommer vara höjdpunkten denna helgen.

Katrin och jag umgicks alltid förr och jag har saknat henne mycket.
Så nu får jag helt enkelt pallra mig till Linköping om ett tag, så vi får umgås lite mer än en stund på IKEA.

image124image137image124

Kommentarer
Postat av: Annika

Nästa helg kommer nog Johan hit.. Men helgen efter kanske? Vore superkul om du kom ner! Lite shopping, party mm vore ju så skoooj:) Kram!

2008-01-20 @ 13:57:04
URL: http://annikafredby.blogg.se
Postat av: Tinna

Så härligt att se dig med. E fortfarande chockad:)
Synes snart hoppas ja. Krama om*

2008-01-26 @ 09:12:42
URL: http://vastkustflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0