Spegel, spegel på väggen där....

Visar inte alltid det omvärlden ser. Det är i allafall mitt budskap med den här bilden som jag snickrat ihop i photoshop. Vet själv hur det är när spegeln inte visar det alla andra ser, trots att jag är bättre från min sjukdom, ser jag mig fortfarande som en flodhäst i spegeln. Antagligen kommer jag alltid att göra det, men det är sjukt hur hjärnan kan spela såna spel med oss. För mig är det kroppen, men för dig så är det kanske ansiktet spegeln förvränger.


image140


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har själv ätstörningar sen flera år och det är svårt att tro att man någon gång ska bli helt frisk från dessa tankar vi har...
är det värt all energi för att uppnå den perfekta kroppen...???
går du på behandling??
jag går på eriksbergsgården i örebro//kram

2008-01-23 @ 15:07:09
Postat av: Anonym

jag har själv ätstörningar sen flera år och det är svårt att tro att man någon gång ska bli helt frisk från dessa tankar vi har...
är det värt all energi för att uppnå den perfekta kroppen...???
går du på behandling??
jag går på eriksbergsgården i örebro//kram

2008-01-23 @ 15:08:50
Postat av: tinna

Shit va snyggt gjort=) Kram

2008-01-26 @ 09:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0