Still alone.

Det börjar närma sig 24 timmar utan älsklingen och det börjar kännas riktigt tomt.
Ibland undrar jag hur det kan vara möjligt att sakna en annan människa så enormt mycket.
Just nu vill jag bara ligga i hans famn och pussa hans mjuka läppar.
 Pratade med honom nyss och han ska åka hem så fort illamåendet har lagt sig, hoppas att det gör det snart.

Hade tänkt att sexa till mig lite som överraskning när han kommer hem, men jag tror inte att han är up for it, han lät fruktansvärt trött i telefonen. Antar att jag får spara det tills imorrn eller senare ikväll.

Det är i allafall underbart väder och jag och Lennox njöt av en långpromenad i solen.
Ska nog gå ut i parken och leka lite med honom nu, bra för oss båda att vara ute...sen får man passa på nu när solen skiner, det händer jue inte varje dag precis.

303708-145


Bröllopsfoto redigerad av min lilsisimage125

Kommentarer
Postat av: Frida

En del personer kan man verkligen inte vara utan! De är en sådan stor det av en själv som man måste ha nära sig hela tiden. Hoppas han kryar på sig! :)

2008-01-27 @ 15:27:44
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: anna

vilket fint kort.. ser underbart ut. har du inte fler kort så man ser hur ni ser ut?=)

2008-01-27 @ 16:03:31
Postat av: Tinna

Åhhhhhhhh, ja vill me gifta mig=)

2008-01-27 @ 20:53:57
URL: http://vastkustflikka.blogg.se
Postat av: Annika

Hej vännen! Kart det är ok att du kommer! Ska bli superkul :) Tänkte höra med Helena om hon är på o festa lite på lördag:) När kommer du på fredag o hur länge stannar du? Du kanske får vara beredd på att jag måste plugga liite...(brukar dock inte bli så mycket med det;)) Kramkram!

2008-01-27 @ 23:46:44
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0