Solning i parken och syskondejt!

Gick upp med älsklingen halv sju imorse, anledningen?
För att Lennox skulle få en promenad innan hettan slog till på allvar.
Efter promenaden blev det Ica och sen lite städning här hemma, hatar när det är skräpigt (smulor m.m) på golven.
Sen packade vi allt som behövdes för lite solning i parken, kudde, dricka/vatten, filt, leksaker, mobil och cigg.
Även kameran trillade ner i påsen, men det blev inte så mycket fotande innan batterierna dog.
 Lennox låg i skuggan och tuggade på pinnar och annat gott medans jag stekte mig, så underbart.
Efter lite mer än en timme kom brorsan, som förövrigt tar studenten på torsdag=)
Känns lite trist att jag aldrig fick uppleva studenten, men det är inte mycket att göra åt nu,
 det tåget har redan gått för längesen.

Vid två kom även lilsis och vi begav oss ner på stan. Brorsan skulle ha en röd slips i siden (hans student outfit ska vara som Hitmans). Tyvärr fanns det inte en enda röd slips utan en massa gubbiga mönster.
Lilsis shoppade shorts och ett linne som hon ska ha på dagiset där hon praktiserar.
Själv höll jag hårt i plånboken även om shoppping nerven ryckte rejält.

Nu ska jag ta med Lennox ut en sväng, sen ska jag nog städa garderoben. Ett hästjobb som tar en massa timmar.
Men älsklingen spelar fotboll idag och kommer inte hem förens ikväll, har jue ändå inget att göra liksom.

Här har ni lite av bilderna jag tog i parken förut. Är inte alls så blek i ansiktet som på kortet. Lennox därimot är lika vacker i verkligheten som på bilden=)



Kommentarer
Postat av: Lo

Skön blogg. Surfar hit ibland genom t.e.x Mer-Trafik.se och läser några inlägg innan jag drar vidare.



Ha en bra sommar!



2008-06-02 @ 20:04:30
URL: http://peachy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0