Gässbajs och snöblask!

Sitter bara här och glyser på dataskärmen. Borde igentligen duscha, men jag orkar inte resa mig.
Just nu har jag igentligen inte lust med någonting, inga serier eller filmer att titta på finns det heller.
Är så grymt sugen på att mysa ner mig i soffan och kolla på en bra serie, men det är bara att glömma tyvärr.

Men till något helt annat, när jag vaknade imorse öppnade jag balkongdörren för att se vad det var för väder.
Till min stora chock möttes jag av SNÖ och BLASK!
Varför ska det ens komma ner när det töar bort direkt?
Fullkomligt onödigt!
Trots vädret så blev det en familje promenad, Lennox den lilla knäppgöken rullade sig i ngt slags bajs. Tror bestämt att det var kanada-gäss bajs. Med bajs på ryggen och skitiga ben och mage blev det duschen.
Stackars liten, han vill verkligen inte duscha. Intvålningen tycker han om, det är vattnet som är otrevligt.
Men nu luktar han inte bajs utan bär, mmmm.
Påtal om dusch det är min tur att masa mig in och bli ren, men först ska jag skära upp lite blodpuddig till Lennox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0