Dokumentär: Madelene McCann

Ikväll klockan 21.00 visar tv4 en dokumentär om försvunna Madelene McCann som försvann den 3 maj 2007, från familjens semesterlägenhet i Algarve i Portugal.
I dokumentären följer man Kates och Garrys förberedelser inför årsdagen för Madeleines försvinnande. Paret berättar om det gånga året och om hur det kändes att anklagas för att ligga bakom sin dotterns försvinnande.

Tycker det är så hemskt att dom fortfarande inte har hittat lilla Madelene.

Ska ni se dokumentären?


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det är verkligen hemskt! Finner dock ingen ro i att se på tv just nu när jag har så mycket att göra. Har inte kollat på ett helt program på jättelänge! Stackars som har sån värk! Fått några svar på din ledvärk än förresten? Nej Johan kommer tyvärr inte till mig denna helgen heller :( Har ju stortentan på måndag så tror inte jag skulle vara så bra sällskap.. Men snaaart är det sommar! Bara att hålla ut! Massa kramar!

2008-05-20 @ 21:51:44
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack! :)

Ja, jag ville se den.Men jag jobbade ikväll :/

2008-05-20 @ 22:04:33
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0