Ironman

Min älskade mamma ringde förut och ville bjuda mig på bio, ett erbjudande man absolut inte kan tacka nej till.
Filmen vi ska se är Ironman, som jag velat se jättelänge!
Älsklingen blev lite avundsjuk för han vill också så den filmen.
Nu måste jag torka håret och greja lite, mamma kommer vid åtta.
Skriver och berättar vad jag tyckte om filmen sen.



                                                                                                                                                   Bild: google

Kommentarer
Postat av: Annika

Då får vi vara ensamma tillsammans ikväll då och blogga ;) Men du får ju iaf lite sällskap o bio och allt:) Själv sitter jag här och är heelt slut efter denna pluggdag. Huvudet bara snurrar. Fin shopping, älskar rosa:) Massor av kramar

2008-05-23 @ 21:02:53
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0