Äntligen bättre.

Nu känner jag att jag är på bättringsvägen, halsen gör knappt ont hals, är mest yr och hängig.
Tillräckligt pigg för att blogga i allafall.
Usch, hatar verkligen att vara sjuk.
Det känns som kilona bara dras till mig och jag får dåligt samvete att jag inte orkar röra på mig lika mycket som i vanliga fall. Låter säkert skit töntigt, men det är så det är helt enkelt.
Längtar bara efter att ta en riktigt lång promenad i skogen, upp för en massa backar och känna att kroppen arbetar.
Förhoppningsvis orkar jag köra på i vanligt tempo på lördag igen.

Har nog tjatat hål i huvudet på älsklingen här hemma med.
- Har jag gått upp i vikt?
- Är du säker?
Han skakar på huvudet och säger att det inte har hänt ngt, vill så gärna tro på honom. Men jag kan inte, hur mycket jag än försöker.

Nee nu får det vara nog med sånna här tråkigheter.
Hoppas att ni hållt er friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0