Påbucklad.

Häromdagen var älsklingen ute hos mina föräldrar och grejade med crx:sen som äntligen kommer att bli lackad i helgen. Jag och Lennox var hemma, då vi hade tvätt-tid.
När jag kommer upp från tvättstugan hade jag ett missat samtal från älsklingen.
Ringer upp och undrar om det var något speciellt, vilket det var.
Skrattandes berättade älsklingen att mamma och pappas granne hade backat rakt in i colten och hela dörren var till bucklad. Trodde först att han skämtade, men så var inte fallet.
Ja man kan inte göra annat än att skratta, tur att det var skotbilen och inte crx.en.
Dessutom kommer vi inte behöva betala någonting.



Tjusigt va?

Kommentarer
Postat av: LaMari

Hej,

Det va ingen dålig buckla!

Det är så tråkigt när sånt där händer.

Hoppas det ordnar sig.



/Laila

2009-04-15 @ 14:45:04
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/
Postat av: Jessika

Åhh nä! Jag hade fan dött! Haha.. Usch vad hemskt med bulor i bilen! :-/

Du lägger upp foton på bilarna sen väl? =)

Kram

2009-04-15 @ 16:29:49
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0