On my way

Tankarna har äntligen börjat falla på plats igen och jag jobbar hårt med att acceptera allt.
Tro mig det är inte lätt att acceptera alla tankar, ångest och allt annat.
Men jag kan jue inte göra så mycket än att försöka, det är nu eller aldrig.
Nog om detta, har lovat mig själv att inte skriva så mkt om detta i bloggen.
Dels vill jag ha det för mig själv och sen vill jag inte skriva om så mkt tråkigheter här.

Samtidigt som det varit skönt att vara ifrån bloggen, så har jag saknat att skriva.
Känns som inspirationen börjar komma tillbaka och dessutom behöver jag sysselsätta mina tankar.


photobyme


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad skönt att inspirationen börjar komma tillbaka och att tankarna börjar falla på plats!! massa kram!!

2009-04-28 @ 18:50:23
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0