Vinterland.



Detta är vad man möts av när man kikar ut genom vårat köksfönster.
Det har fullkomligen vräkt ner snö det här helgen.
WFT, det ska inte komma mer snö nu.
Visserligen är det väldigt vackert, men jag föredrar våra varmare årstider.
Lennox är därimot  överlycklig av all snö.
Speciellt om han får massakera sönder snö-gubbar och snö-vallar.
Vi var ute en timme och pulsade i snön förut, gissa om det kändes i benen.
Men det var nog värre för Lennox som nästan drunknade i all snö.
Nej, det där var en överdrift. Men hans ben försvann i snön och han fick skutta som en liten hare nästan hela tiden.
Nu behöver jag dock inte ha dålig samvete för maten jag ätit, man bränner en hel del kalorier när man pulsar fram.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut sådär utanför mitt fönster också, usch! Jag vill bara ha sol och vår nu, inte massa snö. Snön ska komma vid jul, inte nu.

Kul att snön kan göra hundar glada i alla fall (:

Kram

2009-02-08 @ 18:23:59
URL: http://internatanna.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0