Mys med mamma!

Idag har jag haft en efterlängtad dag med min lilla mamma.
Ätit god mat, kikat i affärer och pratat en massa.
Var jätte längesen vi hade en "mor & dotter" dag, det har helt enkelt varit för mycket annat.
Inte så konstigt med tanke på all renovering mamma och pappa har pysslat med.
Men jisses var snyggt det blir, ni skulle se köket...LYXIGT värre!

Vi kollade in tapeter till deras hall idag, men vi hittade inga som perfekta. Alltid var det något litet fel=P
Mamma och jag har precis samma smak, så hon är helt klart bäst att bolla inrednings ideér med.
På tal om inredning, nästa vecka ska jag måla om i badrummet.
Fattar inte hur jag kunde måla vinrött därinne, måste ha varit en temporär sinnesförvirring.
Nu kommer det i allafall bli vita väggar och inredningen kommer att gå i blått.
Har en bild i huvudet och det kommer bli så snyggt!

Planerar även att lägga in ett nytt golv i vardagsrummet.
Avskyr den slitna gamla parketten som vi har nu, den förstör hela rummet.
Sen känns det aldrig som man får den riktigt ren, antagligen för att det är slitet.
Har inte bestämt vilket golv ännu, men ett relativt mörkt golv i allafall.
Ska dra med mamma och kika nåndag.
Men det nya golvet kommer när bilen är klar, älsklingen kommer inte att ha tid innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0