Rått.

Burr så rått och kallt det är ute *burr*, har till och med fått använt vantar idag.
Vart tog vår-värmen vägen?
Hoppas den kommer tillbaka snart iallafall, för nu känns det som höst igen.

Blev inget bloggande igår, när jag satt vid datorn fastande jag framför photoshop.
Riktigt snygga bilder blev det, kanske visar dom senare;)

Händer idag da?
Ska snart iväg till stan med lilsis för lite shopping.
En ny mascara står på listan och har fortfarande inte bestämt mig för vilken.
Diorshow eller Clinique High impact mascara, åh besluts ångest!
Blir galen på mig själv.
Antar att jag kommer välja den som är billigast.
Hmm det återstår att se.

Neej, nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0