Till promenaderna.

För mig har magväskan alltid varit en stor nörd-varning!
Minns när jag var liten och var på semester med familjen.
Mamma brukade envisas att vi skulle ha magväskor på oss, minns det som igår hur skämmigt det var *haha*.
Vad har jag nu gjort tror ni?
Joo, köpt mig en magväska *skrattar*.
Till min ursäkt är det ingen vanlig magväska utan en för underlätta promenader och träning med Lennox.
Nu när våren och sommaren är här och man har mindre kläder på sig, har man inte alltid fickor till hundgodis, mobil, bajspåsar. Men denna magväska får man smidigt med sig allt man behöver när man är ute med sin kära hund.
Något som är extra bra är att det ingår en vattenflaska samt en vikbar vattenskål, precis vad man behöver en varm dag.
Så nu är jag mer än gärna en nörd, jag är jue faktiskt en hundägare idag;)



Jag beställde denna magväska hos Grand-prix och betalade 104 kr.
Tyvärr såg jag nu att dom höjt priset till 120 kr.
Men med koden 6MFMKP får man gratis frakt!

Kommentarer
Postat av: Lilsis

"Men denna magväska får man smidigt med sig allt man behöver när man är ute med sin kära hund."



Hahaha, låter som värsta tv-reklamen xD

2009-05-09 @ 15:24:48
Postat av: Karin

Hej! Vilken fin blogg du har. Färgerna matchar bra:)

2009-05-10 @ 14:31:09
URL: http://fuckingpoetic.blogg.se/
Postat av: yollande

cool blogg! tänkte ha en liten frågestund på min blogg.

ställ gärna en fråga! :)

puss

2009-05-10 @ 16:45:37
URL: http://yollande.blogg.se/
Postat av: Annika

HAHA jag minns töntstämpeln på dessa magväskor när man var liten! Och alla föräldrar envisades med dem! Pappa envisas fortfarande med dem ibland utomlands! Men men praktiskt är det, det kan man inte säga något om! Hoppas du haft en bra helg vännen! Kramar

2009-05-10 @ 22:40:25
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0