I´m back.

Det var verkligen inte igår jag bloggande, anledningen?
Jag har haft fullt upp, har börjat på komvux, umgåtts med underbaringarna Ennie & Prada, spenderat tid med mina älsklingar, jobbat med mig själv...m.m.
När jag sedan satt mig vid datorn har jag varit alldeles för trött för att blogga.
Men nu ska det bli ändring på det och jag kommer nu uppdatera som vanligt igen=)

Känns faktiskt väldigt skönt att plugga igen, känns som jag är påväg nånstans och inte bara står och stampar på samma plats hela tiden. Detta gäller resten av mitt liv också, inte bara skolan. Om allt sedan går enligt planerna kan man aldrig veta, men då vet jag i allafall att jag försökt.

Älsklingen överraskade mig totalt i helgen genom att säga:
 - Kom älskling så åker vi och köper nytt golv.
Tappade bokstavligen hakan.
Har länge velat ha ett nytt golv i vardagsrummet, men älskligen har aldrig orkat lägga in det, trots att han lovat.
Tyvärr hittade jag inget golv jag ville ha och Beijers stängde klockan 13.00, vi kom dit 13.15...typiskt!
När det sedan blev måndag sa älsklingen återigen:
 - Kom älskling så åker vi och köper nytt golv.
 Så nu har jag äntligen fått mitt fina golv i vardagsrummet =D
Har tyvärr inte tagit några kort ännu, men det kommer imorrn.

Har en heldel sminkningar och shopping att visa er, men det blir i ett annat inlägg.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, så jag är fräsch och fin när älsklingen kommer hem.


Ja ni ser jue själva vilket vidrigt golv vi hade, men ni kanske hellre kollar på min "snygga" min, haha...


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad kul att ha dig tillbaka! Du har varit saknad! Vet ju inte alls vad som händer i ditt liv ju! Hur är komvux?? Vad läser du nu? Ser fram mot att se resultatet i vardagsrummet ;) Själv sitter jag på jobbet just nu och borde verkligen jobba, haha. Jag och Camilla (den svenska tjejen här på jobbet) ska smita iväg efter lunch och gå på stan:) Massor av kramar från mig!

2009-09-11 @ 01:55:45
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0