Just my luck!

I måndags hade jag min första praktik-dag på Hund och katt proffsen, gick kanon! Tror jag kommer trivas utmärkt där. Tyvärr så ville min hälsa bråka med mig och nu sitter jag här med bihålleinflammation -just my luck!
Första veckan på praktiken och jag blir sjuk, typiskt. Känns dock skönt att det inte bara är en liten förkylning, utan att jag verkligen är sjuk. Har fått en dunderkur med penicillin och kortisonnässpray, så om några dagar kommer jag må mycket bättre.

Älsklingen är på väg hem nu, han har varit nere i Skåne på jobb sen igår. Tufft att resa så långt och åka hem dagen efter, men som bonus har han fått träffa sin familj, dock inte sålänge. Men jag tror att det är värt mödan mer i allafall.


Fotot är taget och redigerad av mig.


Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Vackert! :)

2010-04-07 @ 21:16:10
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0