Möte med FK.

Klockan 10.00 ska jag infinna mig på försäkringskassan. Ska ha ett möte med min nya handledare och diskutera om min framtid. Vill inte dit, får alltid en klump i magen när jag ska på sånna här möten.
Känns jobbigt att dra upp allt jobbigt med en ny människa gång på gång.
Min sjukdom är ingen hemlighet, även om jag är mkt bättre idag. Men jag tycker inte om att prata om den om jag inte känner att jag vill.
Men det kommer nog att gå bra idag, ska få hjälp med att komma ut på arbetsmarknaden igen. Vi ska diskutera min kommande arbetsträning.
Hoppas att jag får vara hos veterinären, då djur ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
Dom får mig att må bra ända in i själen, dom dömmer mig inte.
Det är min hälsa och välbefinande det handlar om, måste ta små steg för att komma framåt.
När vi ändå är inne på ämnet djur, min älskade Lennox ligger och sover här i soffan. Han är så himla lat vid den här tiden. Han är van att gå upp vid tio och har svårt att komma igång innan dess.
Men nu har han inget val, för nu ska vi ut på en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0