Mötet med Fk.

Mötet gick jätte bra, jag hade verkligen ingenting att vara nervös över.
Vi kom fram till att en hundkurs skulle passa mig bra just nu så jag kommer ut lite mera.
Försäkringskassan kommer dessutom att betala den åt med, inga fel det inte=)
Sen ska jag antagligen gå en kurs som kallas för grus efter nyår. Fattade inte direkt vad den handlade om riktigt, men det lite förberedande för arbetslivet, lite friskvård samt ta reda på vad man passar till för yrke.
Efter det kommer jag börja arbetsträna.
Känns verkligen skönt, jag behöver detta nu.
Klart som faan att det kommer kännas svårt och pirrigt.
Men jag hoppas verkligen att allt går bra.
Detta är visserligen inte helt klart ännu, måste ta upp det med ätstörningsenheten först och se vad dom tycker.
Sen ska jag även söka handikapp-ersättning.
Haha, dumt det låter...Pernilla är handikappad, na na na na naaaaaa=P
Nej men det är pga min mage (IBS).
Men nog om detta nu.
Ska dra med Lennox ut på ännu en promenad, sen ska jag till Bjelkes och köpa slip-papper.
Ni minns väl att jag skulle fixa till stolen i hallen?!
Lägger in bilder senare.

Krama♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att mötet gick bra!:)

2007-10-17 @ 19:53:50
Postat av: Annika

Visste väl att det skulle gå bra! Skönt med lite planering inför framtiden, blir nug superbra för dig det där! Något kul planerat för helgen då? Kramkram!

2007-10-17 @ 22:46:25
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0