Vill inte!!!

Klockan 13.00 ska jag infinna mig på ätstörningsenheten i Örebro.
Detta skapar oro inom mig, tankarna rusar och andningen nästan upphör.
Massa minnen blossar upp.
Det var jue trots allt där ambulansen hämtade mig och jag blev inlagd på tvång.
Vet att jag inte ska bli inlagd nu, men det spelar ingen roll.
Obehags känslorna finns där i allafall, ligger där och trycker och skapar ångest.
Vet att jag måste göra detta, det är min framtid det handlar om.
Visst, först och främst behöver jag min medicin och läkarintyg.
Men sen måste jag ha hjälp, vill inte, men jag måste.
Måste få hjälp med hur jag ska hantera ett jobb när det känns tufft.
Ska jue trots allt arbetsträna nästa år.
Jag är vuxen nu, jag bör jue ha ett vuxet liv på alla sätt?
Kunna ha ett heltids jobb, skaffa barn osv.
Som det är nu kan jag inte det.
Även om barn inte är på tapeten nu, så är det en del av livet jag inte klarar, inte nu och inte om ngt år heller.

Det trycker i bröstet, har svårt att andas.
Nästan glömmer bort att andas, och måste: ANDAS!

Men jag har stöd, min man, familj och självklart Lennox.
Han vet att hans mamma har mkt i tankarna just nu.
Han är väldigt närgången, imorse låg han tätt intill mig hela tiden, delade kudde.
Igår skulle han butta ner Kenny från sängen när jag var deppig.
Han är världens bästa, att ett djur kan ge en så mkt är helt otroligt.
Han vet hur jag mår när ingen annan vet. Han känner min energi och visar sitt stöd.
Förstår verkligen varför man kallar hunden: Människans bästa vän.

Minns så väl när han var en liten valp och skulle trösta mig när jag hade jätte ont i magen. Han försökte valla bort älsklingen ur sängen, för det var minsann han som skulle vara hos mig och ingen annan♥.*

Försöker tänka på det älsklingen sa i morse innan han bar sig av till jobbet.
- Det kommer gå bra älskling, oroa dig inte.
Vet att han har rätt, men varför bubblar dessa tankarn inom mig?
Helst hade jag velat att han var med och höll min hand, jag klarar det jue själv. Men min älskling ger mig styrka.

Ska ta mig samman nu, måste ut på promenad med Lennox.

                                    ♥ image32

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Du är utmanad (förlååååt!!)

2007-10-29 @ 10:19:08
URL: http://missmaddis.rr.nu
Postat av: Pia

Hoppas det gick bra idag! Kram

2007-10-29 @ 16:29:55
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0