Mer öppen?!

Har funderat mycket den senaste tiden hurvida jag ska vara mer öppen i bloggen.
Men samtidigt känns det trist och lite jobbigt att blotta den mörkare sidan av min själ.
Kommer hända mycket förändringar i mitt liv den kommande tiden och min lilla hjärna kommer arbeta övertid.
Så då kommer jag antagligen behöva få ur mig lite av dom tankarna.
I min förra blogg skrev jag mer personligt och jag kan faktiskt sakna det.
Men jag vill inte rikta in mig för mycket på mina problem.

Nu måste jag ner till tvättstugan.
Hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi känner inte alls varann men jag är här inne titt som tätt och läser din blogg. Ville bara skriva att det är väldigt modigt och strongt av dig att "blotta" dina tankar som du gör. Fortsätt med det. ;-)

2008-08-27 @ 16:46:44
Postat av: Eva

Försök att bara skriva sånt du vet att du inte kommer ångra sen.

2008-08-27 @ 17:57:46
URL: http://www.metrobloggen.se/givegivegive
Postat av: Annika

Nu är jag hemma:) Åhh grattis till platsen hos veterinären!! Glad jag blir för din skull! Hoppas det går bra nu:) Tycker om när du skriver personligt, men jag tror man ska dra en gräns för HUR personligt man skriver i en blogg som kan läsas av vem som helst så att det inte skadar en i slutändan! Massa kramar till dig vännen! Hoppas vi hinner ses en liten sväng innan jag åker i helgen?

2008-08-28 @ 12:15:28
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0