So much pain.

Blev inget mer bloggande igår då jag hade så fruktansvärt ont i ena axeln.
Värken startade när jag gick från Lidl men 2 kg ris på ryggen och en påse i ena handen.
Trodde knappt att jag skulle ta mig hem då jag trodde jag skulle både spy och svimma.
Väl hemma smörjde jag genast in mig med mirakel linimentet,  tog 2 ipren och lade mig på massagedynan.
Ingen förbättring...
 Gick och la mig och försökte sova en timme, men inte kunde jag somna.
Mer insmörjning, sen satt jag på massagedynan hela kvällen och tillslut kändes det lite bättre.

Gör inte lika ont idag, är mer öm.
Så jag får ta det lugnt och inte sitta vid datan för mycket, eller i allafall försöka;)


Kommentarer
Postat av: Annika

usch stackare som har så ont, då fattar jag att du inte vill yoga! Men det skulle vara kul att följa med nästa vecka iaf! Men hur svår nivå är det på det egentligen? Massa kramar!

2008-06-25 @ 18:00:02
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0