Valpsjuk!

Imorse kom det in två underbart söta rottis valpar på "jobbet".
Trodde jag skulle dö, sikka små charmtroll.
Jätte duktiga var dom också, rörde inte en min när dom fick vaccinations sprutan.
Kände verkligen hur valpsuget växte sig enormt stort inom mig.
Tänk att få pussa med en liten amstaff bebis *drömmer sig bort*.
Visst kan det vara jobbigt med en liten valp, men det är även så underbart.
 I nuläget kommer det inte bli någon valp, Lennox kommer först och vi tror inte att han vill ha en till hund i familjen.
Inte det att han inte gillar andra hundar, för det gör han.
Han är otroligt fäst vid mig och det känns inte rätt mot honom helt enkelt.
Men Lennox kommer alltid vara min bebis.


Min underbara Lennox som valp♥

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe nej det skulle väl bli slagsmål om dig:) Är också valpsjuk. Var hundvakt till en liten valp idag:) kraaam

2008-10-29 @ 22:12:34
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Louise

Han är ju bara såååå söt! :D

2008-10-30 @ 07:02:47
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0