Imorrn är det dags!

Det är inte vilken dag som helst imorrn, det är nämligen 15,de september.
Dagen då jag börjar min arbetsträning på karlskoga djurklinik.
Klockan 09.00 ska jag vara där och jag längtar.
Visst känns det nervöst och pirrigt, men på ett bra sätt.
Min dröm är jue att få arbeta med att hjälpa djur, så detta är ett stort steg i rätt riktning.
Inte bara för att uppfylla mina drömmar, utan för min psykiska utveckling.
Kommer vara där 10 timmar i veckan nu i början, sen kommer timmarna utökas.
Det stora testet kommer bli när det är dags att äta lunch där, men det är långt dit.
 


Just nu vill jag bara bli frisk, tänker inte missa min första dag.
Så det blev extra vitlök i middagen förut, c-vitaminer till tusen ikväll och massa te därimellan.
Tar det också extremt lugnt, inte lätt med tanke på att det är en stor disk i köket.
Men jag försöker se bortom det, älsklingen får ta disken när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0