Mörkt och ljust på samma gång.

Hann aldrig med att blogga mer igår då vi for ut till mina föräldrar, så älsklingen kunde greja med bilen inför lackningen.
Tyvärr känns allt stress och jobb han lagt ner på bilen har varit helt i onödan. Varför?
Jo, för att garaget där han och hand pappa skulle lacka bilen har blivit okuperad av en buss med motorhaveri.
Hans pappa skulle snacka med en han kände om dom kunde få vara i hans garage, men det ser mörkt ut.
Lider verkligen med min älsklingen, han har sett fram emot detta. Sett fram emot att få bilen klar nu i påsk.
Ringde till en pappa kände förut och han hade tid att lacka bilen i mitten av maj, visst det är ett tag dit. Men det är bättre än att behöva vänta tills sommaren.

Men nu till något betydligt mer positivt!
Har varit på möte hos Komvux idag och till hösten kommer jag att bli en plugghäst.
Måste erkänna att tiden tills idag har jag inte varit helt 100% säker på att jag har motivationen.
Men under mötets gång kände jag hur peppad och motiverad jag blev.
Ska bli underbart skönt att få gymnasiekompetensen.
Vill kunna få ett bra jobb i framtiden, att känna att jag utnyttjar min kapacitet till något vettigt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte kul när planerna inte går som man planerat.

2009-04-07 @ 16:31:36
URL: http://emmacandell.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nej och inte kul för oss som sett framemot att träffa vår lillebror:(

2009-04-07 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0