Onsdag och piggare

Äntligen känner jag att orken börjar komma tillbaka i kroppen, så imorrn blir det "work"!
Känns dock lite konstigt då det var ett tag sedan jag var där, röda dagar och sen blev jag sjuk.
Men det blir som sagt bara imorrn och sen nästa vecka kör jag igång som vanligt igen, skönt med en mjukstart.
Innan vi har nästa planeringsmöte i mars är det tänkt att jag ska utöka arbetsträningen med 2 timmar.
Börjar känna mig lite smått pressad nu, dagarna rusar jue bokstavligen iväg. Hinner knappt med tiden längre känns det som. Hursom helst så handlar det "bara" om 2 timmar, så det är jue ingentligen ingenting att känna sig pressad över.
Nåväl, det ordnar sig nog.
Det gör det jue alltid på ett eller annat sätt.
Jag är i allafall piggare nu och det är huvudsaken i dagsläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0