Usch och fy.

Blää, det här med att vara sjuk är verkligen inte min cup of tea.
Speciellt inte nu när man mår bättre men fortfarande inte är frisk.
Sinnet vill göra så himla mycket, men kroppen sätter snabbt stopp igen.
Får göra lite granna och sedan vila, hur trist är inte det?
Sen känner jag mig som världens sämsta matte till Lennox också, då jag inte orkar gå ut på långa promenader.
När jag var sängliggandes låg han på mig mest hela tiden, han tog bättre hand om mig än min älskling.
Men nu när jag är piggare blir han bara rastlös.
Ska köra lite sök och trix med honom om en stund, sen får älsklingen ta med honom ut på en liten promenad. Jag orkade bara med ett varv i parken med honom förut, och det är inte tillräckligt.

Nej fy, nu vill jag bara bli helt frisk så vardagen kan återgå till det normala igen.

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Ja verkligen och de är ju en erfarenhet. Tyvärr var de inte mycket att göra där :P så tiden går sjuuuukt långsamt. Men nu vet jag ju att skor kanske inte är nåt för mig i framtiden, men det är pengar iaf :D

2009-01-13 @ 17:58:13
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Maria

;)

2009-01-14 @ 09:32:57
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0