Vardagslyx!

Vem älskar inte att få lite lyx i vardagen?
Det är liksom det som får en att klara av den annars "trista" vardagen.
Idag kom min bror och hämtade upp mig och vi begav oss till Kim´s thaimassage, där avnjöt vi en skön fotmassage.
Har aldrig varit på fotmassage tidigare och det var verkligen en trevlig upplevelse, massagen av vaderna var helt klart skönast. Då var jag i himmelen.
Efter massagen gick vi vidare och käkade lite thai-mat, ja det har varit mycket thai idag.
Vore verkligen underbart att åka till Thailand, måste bara övertala älsklingen först;)

Kommentarer
Postat av: anneli

shit va orättvist! varken min bror eller kille skulle nånsin aldrig i hela livet komma på nån sån idé :P men spa e kanske ingen dum idé...tack för inspirationen! krams

2009-01-24 @ 09:47:22
URL: http://annelimaria.blogg.se/
Postat av: marra

Åhh jag vill med testa det! Har hört att det ska vara skönt :)

2009-01-25 @ 15:42:28
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0