Tisdag och praktik

Har precis lagt en naturlig make och passar på att slänga in ett snabbt inlägg innan det är dags för promenad med Lennox. Klockan elva ska jag befinna mig på praktiken, härligt! Ska blir oerhört skönt att komma tillbaka, blev jue trots allt bara en dag förra veckan. Nu hoppas jag att sjukdomarna håller sig borta så jag slipper vara hemma igen. Nej, dags att byta om så jag hinner ut med Lennox.



Concealer, mineral foundation, rouge, ifyllda ögonbryn och lite vit kajal på vattenlinjen. Fräscht och lätt. Perfekt make när jag ska till praktiken, då dusch av hundar och katter förekommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du trivs på praktiken! Kram

2010-02-16 @ 21:07:34
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Annika

Lycka till med praktiken vännen, o hoppas verkligen att du får vara frisk nu! Fin hårförlängningen blev förresten, så kul att ha dig tillbaka i bloggen igen :) Nu går min blogg lite segt istället, hehe. Blir så långa dagar så det finns inte så mycket tid över till att blogga. KramKram!

2010-02-17 @ 07:54:37
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: pappsen

Trevligt med en positiv "pillan" igen lycka till gumman :=)

2010-03-13 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0